2009-05-03 | 17:06:37

Balkong nummer två.

Sitter nu is olen på min ena balkong, min lägenhet har minsann TVÅ stycken !! =0)
Varmt är det men tyvärr blåser det en del. Det känns dock att våren och sommaren är påväg med stora steg. Diesel ligger här ute med mig medans Eskil ligger precis innanför dörren. De har varit ute och busat med moffa idag.

När jag sitter här så blir jag sugen på att läsa. Just nu har jag dock ingen bra bok att börja på.  Kanske måste investera i några så jag har under sommarens varma dagar. Längtar till när man får ligga i en solstol och läsa en bra bok, gärna i väntat på att ett spår ska "gro". Det skulle sitta fint med semester snart, jag har andra perioden så ja får vänta ett tag till. Men den som väntar på något gott !!

Nu ska ja smurfa runt lite på olika bloggar, njuta av solen och kanske glutta lite på hockeyn.

Hur har ni det denna vårdag ??

Kommentarer
Katrina & Co skrev:

Vi tackar för grattiset! Ni var så fina i utställnings ringen! Ett vackert ekipage. Det är cert läge snart för er två.

I dag har vi tagit an den mera glamourösa delen av en uppfödares vardag, nämligen plocka bajs. Jag brukar sjunga " Jag skulle äga miljoner om hundbajs var guld..." men jag klagar inte. Man kan vara rik på många sätt!

Ha det gott i vårsolen!

2009-05-03 | 18:38:54
URL: http://www.solstrimman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback