2009-05-26 | 12:52:45

Citronsåpa och vykort.

Idag var det skönt att få komme hem från jobbet. Nacken har spökat sedan halv två i natt. Tog killarna på en snabbis, lite dåligt samvete så jag aktiverade dem lite här hemma oxå.
Dock köpte jag med mig Cintronsåpa hem och fick med mig en sprayflaska, mkt praktiskt. Så jag provade lite här och lite där. Nu håller jag på att gå igenom läggans alla garderobsdörrar, kyl och frys, alla vanliga dörrar osv. Kul när jag väl kom igång, men nu kände jag att det var dags för en lite rast och en T-kopp, så jag hamnade här.

Vet ni vad underbara söta T har gjort. De var ju utomlands nyss och idag fick jag ett vykort i brevlådan, bara för att hon vet hur mkt jag älskar att få post !! Jag blev så glad att de nästan kom en tår. Precis vad jag behövde en dag som denna !!
Tusen tack underbara du !!
=0)

Nu ska jag läsa vad ni andra har skrivit under dagen.

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback