2009-05-24 | 21:34:35

Kort.

Blir en kort blogg idag. Jag är helt slut i kropp och knopp. Sen tror jag även att jag har feber, men jag tänker inte kolla. Det jag inte vet, mår jag inte dåligt av !!

Kursen idag innehöll närsök samt fältsök. Jag är nöjd med min kille så visade stor vilja och arbetslust. Dock prövade vi på en stoppsignal som inte all fungerade. Så nu måste matte lära sig att vissla och kasta en boll samtidigt. Hur svårt lät inte det ??!!
Fick lite saker att fundera på och jobba vidare med. Kul att se att han använde näsan så bra vid närsöket. Nu får vi se om matte kan lära sig att "drilla" med pipan eller om vi skippar det. =0)

Mer än så får ni nog inte av mig idag. Jag ska nämligen sova nu.
Ha en skön söndagskväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback