2009-05-10 | 10:55:05

Kursdag idag söndag.

Så var det redan söndag, som alltid undrar man vart veckan försvunnit.
Idag är det då kursdags, hur kul som helst. Det har slutat regna men är fortfarande grått och trist. Det kan jag klä mi mot, men inte mot regnet.
Igår läste jag om linjetag och fick lite nya ideér, jag har en känsla av att den boken kommer bli min kvällsläsning ett tag framöver.

Senare idag blir det kalas, för att fira kusinen Anna. Kvällen däremot har jag inte planer för, jag hade nog tänk mysa på för jag börjar redan klockan sex i morgon.
Kanske borde jag släpa mig till gymmet och gå på pilates, det vore jobbigt och sedan skönt. :0)

Vi höres efter kursen !!


Kommentarer
Milica skrev:

Varsågod :)

2009-05-10 | 13:06:49
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback