2009-05-14 | 12:17:18

Matthew i Piteå !!

Jag överlevde, men det var på håret. Var sjukt skakis när jag kom ut. Dock har jag lixom hittat en frizon, mellan lodjuret och en äckelfågel.
Nu har jag hundra skott hemma, bra pris var det på dem !!
Sen sprang jag inte på intersport och köpte en stålring att ha mina dummysar i. Gick förbi HM och i fönstret såg jag delar av Matthew Williams kollektion !! Det har väl aldrig hänt sen kalla kriget att Piteå har fått ta del av en gästdesigners kläder. Jag gick nyfiket in, och på något sätt kom jag hem med en klänning, hur nu det gick till ??!!
Den var supersöt och jag ser fram emot att bära de i sommar.

Har hunnit träna voffsen oxå. Eskil och jag körde lydnad, gick super. Diesel och jag fortsatte med signal och tecken. Jag tror minsann att stoppet har börjat sitta. Nice.

Nu ska jag snart ner på stan med Elin och Ramus. Bäst att fylla på kortet lite. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback