2009-05-16 | 21:54:20

Mkt att stå i.

Det har avrit mkt att stå i de senaste dagarna.
Jobb idag sen åkte jag dirket ut till Sjulnäs för att kolla gruppfinaler. Ture blev minsann BIG idag och ska in i den stora ringen i morgon. Grattis !!
Sen var det middag hos mor och far. Lite slappande i solen och sen hem för att bada och föna hundar.
Nästa gång jag pratar om en golden till kan ni påminna mig att jag borde egentligen skaffa typ ngt strävhårigt som itne behöver trimmas alltför mkt.
Maria står just nu och kämpar med Dexter och fönen. Han vill ju oxå vara fluffig och fin !!

Nä nu ska jag gå och hjälpa henne lite och sen måste jag packa allt för morgondagen.

Vi höres !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback