2009-05-08 | 19:55:31

Myskväll.

Just hemkommen från jobb och hundprommis.
Körde två linjetag med Diesel, ett lite längre. Han gick rak ut, bra bra.

Jobbet gick väl bra idag, inte mkt som gick  in. Fick dock se en syn som är förevigt fastklistrad på min stackars hornhinna !!
Hann snacka lite med T, hon åker ju bort nu igen, till solen och värmen. Ursch, fy och huvva !!
På lunchen följde jag med mor på stan och köpte en present åt kusin Anna, i princip heöla min släkt fyller år i maj. Mamma bjöd på lunch, en smarrig fetaostpaj *mums*.

Jobbar i morgon med, extra snål som man är. Så ikväll blir det lugnt. Lite hockey, kanske lite Greys. Jag har gråtit de sista tre avsnitten som gått, så vi får väl se hur det blir ikväll. Sen damp både nyaste Glamour och Hundsport ner i brevlådan idag !!
YeY !!
Till det lite T och lite naturgodis. Jag tror det blir en toppenkväll.

Vad ska ni göra ikväll ??


Såhära blir min kväll !!

Kommentarer
T skrev:

Plzzz du måste berätta vad du såg. Nyfiken som i en strut!! Jag ska tänka på dig i värmen, när ska du och Rob åka utanför sverige? Det borde väl vara dags snart?!



Kramar i stora lass

2009-05-08 | 22:15:39
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback