2009-05-01 | 20:29:57

Nya super snabeldraken.

Jobbet gick segt som bara den, jag tror alla var lite anti idag. Men bra betalt fick vi minsann !!

Hör och häpna Diesel är redan badad och fönad !!  Allt tackvare den nya suberbraiga snabledraken.Tusen tack herr och fru Hjortonmyren för att ni tänkte på oss först !!
Både jag och Disse hoppade en halvmeter när jag starade den, han var lite halvskeptiskt men de fick han tåla. Eksil satt och tittade nyfiket på en stund, innan han helt enkelt gick och ställde sig mellan mig och Diesel. Han ville bli fönad han, söthunden. =0)

Nu har jag gjort mig en smoothie och hade tänk smurfa runt lite, se nyaste Greys. Packa färdig och sedan blir det sängen.
Blev medbjuden på bio, Wolverine (??) var riktigt sugen men kände att jag hade för mkt att pyssla med. Dock sa B att han kunde tänka sig se den med mig senare så.
Känner att de blir en riktigt mysig liten hemmakväll ikväll.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback