2009-05-27 | 10:42:41

Paket till mig.

Idag är vädret grått och dassigt. Jag som hade tänkt börja morgonen med en lång promenad. Nåja.
Ledig idag minsann, dock har vi möte med fackklubben klockan tolv. Efter det ville M ev gå på stan en sväng. Får se om hon är kvar när jag är klar med mitt möte. Annars händer det nog inte så spännande saker här idag.

Kollade på Tefrossa och där stod det att min beställning skulle vara levererad, det borde betyda att den kanske dimper ner idag !! Yey och nu ser jag brevbärarn på innergården oxå.
Håll tummarna nu !!

Kommentarer
Lena skrev:

Tjena!



Tack kompis, måste genast in och kolla gästboken...!



Jaså, det regnar hos er. Här är det kylig nordlig vind och rätt växlande molnighet minsann. Skall försöka sno ihop några leveranser så jag hinner med litet te sen!



Kram

Lena

2009-05-27 | 14:00:31
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback