2009-05-21 | 11:41:48

Reklamtröja.

idag skiner solen. Fast jag ser några otrevliga moln närma sig. Varmt är det än så länge iallafall.
Blir nog att jobba lite med vattenmarkeringar idag, ska se hur Eskil beter sig där. Idag har han då hämtat och plockat upp dummysar och kommit med dem till en överlycklig matte !!
Det tar sig sa mordbrännaren !!
funderar även på att lägga ut en spår som jag går tidigt i morgon bitti, och ett som jag och Eskil går senare idag. Får se hur mkt orkar jag har. =0)

Annars hade jag mest tänkt slappa, läsa lite böcker och se ltie TV-reklam. M har nämligen bett mig leta efter en tröja som en tjej har på sig i en reklam. Ni vet den den dära Heinkien där tjejerna står och skriker för garderoben och killarna för kylen.
Så jag ska se om jag kan se vad det är för typ av tröja. ;0)

Ha en underbar röd dag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback