2009-05-26 | 15:20:11

Serier.

Tackevare Tina på jobbet som tipsade mig om http://www.watch-series.com/ kan jag nu se mina favoriter igen. Sitter just nu och kollar på säsongsavslutningen av One Tree Hill. Det är även sista avsnittet som Peyton och Lucas kommer vara med i. Tråkigt eftersom de gör typ hela showen. Om jag fortsätter se den nästa säsong är nog tveksamt.

Jag älskar verkligen att se serier, som ni kanske märkt. Nu när jag fyller år (om mindre än en månad.) så kommer jag önska mig DVD-boxar. Jag älskar att få fly in i en annan värld. Inte tänka utan bara "vara". När mina favoriter läggs ner så saknar jag dem faktiskt. Lite sjukligt men så är det. Man är så van att följa dem varje vecka att det känns konstigt att inte "ses".

Är jag den enda som är knäpp, eller finns det fler än mig ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback