2009-05-23 | 18:43:21

Svininfluensa.

Nu förstår jag Fia när hon hade abstinens efter T. Maria åkte till Iggejaur i onsdags och jag håller på att bli galen. Visst kan jag ringa och så. Det är inte samma sak som att bara kunna klicka på datorn och hitta henne på MSN. För ibland kan det ju vara bara småsaker som man behöver ventilera eller få en åsikt om. Stackarn skulle ju aldrig få vara i fred om jag ringde hela tiden. I morgon är hon dock tillbaka och då är ordningen återställd.

Jobbat idag, strömmen gick en sväng för det verkade vara åska i farten. Jag brukar blir lite småskraj, men "mamma" Marith sa att ingenting skulle hända och att hon skulle hämta mig i mejeriet om de hände ngt. ;0)
Sitter nu i soffan med en kopp T. Känns som om jag håller på att få svininfluensan, haha eller iallafall bli sjuk. Känns inte som om jag har tid med det, med Pålkem och allt som är på G. Så ikväll måste de bli en lugn kväll så kroppen får ta igen sig lite.

Om någon har några supertips på hur man håller sig kry, så lämna gärna en kommentar !!

Kommentarer
Jennie skrev:

1 whiskey och tjocksockar, går kanske lika bra med spti också.

Hoppas du inte blir sjuk

2009-05-23 | 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback