2009-05-19 | 10:05:45

Tisdag.

God morgon världen !!
Idag blir det minsann lite jobb för fröken Pettersson. Helst av allt hade jag ju veelat träna hund hela dagarna, men det går ju faktiskt inte. Sen tror jag att de behöver en lite slappare dag, de såg lite slutkörda ut igår. Just nu är jag sjukt sugen på en till, men det får vänta lite. Jag vet ju inte riktigt vad som händer till hösten tex.

I övrigt så tror jag inte att det händer så mkt spännande idag. Jobb som sagt och sedan har jag inga planer för kvällen.
Nu blir det lite frulle och sitta ute i solen lite.
Kram !!


Hm börjar faktiskt känna att det är dags för en renodlad hundsida snart. Ska se vad som kan göras.
Bye bye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback