2009-05-21 | 22:38:01

Jepp.

M vill gå ut första helgen i juni. Då har hon varit upp med sin C-uppsats och kan slappna av. Självklart hänger jag på. Dock har jag kommit på en sak som vi måste göra, vi måste ta kort på oss båda tillsammans. Det finns få bilder av denna dynamiska duo, och det måste ju såklart ändras på !!
Frågan är bara vem som ska agera fotograf, för jag vet hur det brukar sluta när vi kommer igång. ;0)

Kanske borde man sova en stund nu. Är iof ledig i morgon med, men det kan vara skönt att komma i säng i tid för en gångs skull.
Tummen är fortfarande helknasig, men nu skiter jag i det. Nu blir det till att börja om med innebandyn.


Kan ni se mig ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback