2009-05-08 | 08:24:12

Utkast: Sverige leder ...

Sverige leder med 2-0, kanske får jag äta upp mina ord om att vi skulle åka ut idag. Dock är ju inte matchen slut ännu, så man vet aldrig.

Jag har ju varit sugen på att åka på 2-dagars utställningen som är i Vännäs en helg i juni. Och nu verkar det bli av. Träffade Sandra idag och hon skulle oxå dit, så jag tror minsann att det blir att anmäla. Fråga är ju bara var man ska bo ??!! Kanske får jag låna husvagnen av pappa om jag är riktigt snäll !!
På tal om hundarna så har det blivit en cykeltur med dem idag och de ser rätt nöjda ut nu iallafall. =0)

Själv har jag sett lite hockey och ANTM samtidigt. Självklart har jag druckit lite T också !!


Kommentarer
Carro skrev:

Det är mellan kl 9 och 16. Ring/skicka ett sms om du vill vara med, annars hör jag vidare:)



070-576 47 24

2009-05-08 | 15:09:27
URL: http://www.carrolundmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback