2009-05-01 | 09:46:33

Valborg.

Att det var Valborgsmässoafton igår tror jag inte att någon har missat.
Jag jobbade först fm (tack B.) och sedan så åkte jag ut till Munkis nästan direkt jag hade slutat. Där var det hockey på inglasningen, men jag valde att sitte ute och sola min bleka nuna. Hundarna härjade på som vanligt. ;0)
Det bjöds på god mat och jag kände lugnet komma över mig.
Sedan åkte vi i vanlig ordning för att kolla på Simgubbarna aka Kanalsimmet. En tradition så länge jag kan minnas.
Hundarna tyckte det var roligt med en massa folk, samt några konstiga typer som badade i kanalen.

Efter det så bar det iväg till Rosvik och majbrasa. Fia kom förbi och förgyllde kvällen. Trevlig folk, god mat och en härlig värmande brasa.
Kan det bli bättre ??
Nu väntar jag på att M ska lägga ut bilder på sin blogg, som jag sedan ärlligt kan stjäla !!

Jobbet nu, sen hem och börja göra Diesel iordning för utställninge i morgon.
Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback