2009-05-14 | 09:50:50

WoW !!

Solen skiner och jag tror nästan det är tillräckligt varmt för mig att ta på mig lite svalare kläder. Men att tro är att inte veta.
Pappa kommer vilken sekund som helst och hämtar upp mig, då ska vi åka ut till den läskiga affären Vildmark och fritid eller vad den ny heter, och köpa skott. Huvva där har de sjuk mkt uppstoppade djur, speciellt läskig är den björnen som brukar stå i dörren.
Men vill man ha skott får man lida pin, eller hur det nu var. =0)

Fick ett mejl med förfrågan om jag ev ville gå en instruktörskur till hösten.
Jag vill, jag  vill, jag vill !! =0)
Skulle vara hur kul som helst och lärorikt !!
Jag blev så *svordom* glad att bli tillfrågad.
=0)

Nu nä måste jag åka till björnen !!
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback