2009-11-29 | 19:08:16

Älskade halsband.

Ibland gör man saker som gör att man känner sig lite extra duktig.
Jag tog äntligen tag i en sak, att gå ned med ett halsband för att få det fixat.
Det är ett guldhalsband från Efva Attling som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde 25 år.
Jag älskar det. Tyvärr har kedjan varit utsliten. Jag hade som tur var fortsatt att försäkra den. Så nu kan jag använda det varje dag igen !!


Detta halsband betyder så otroligt mkt för mig. Varje gång jag tittar på det så påminns jag om vilka underbara föräldrar jag har. Vilken tur jag har haft !!

Kommentarer
L i n n e a s b l o g g ♥ skrev:

Efva attling gör jättefina smycken verkligen! ta hand om det där halsbandet:)



Svar: tack så mycket!

2009-11-29 | 19:11:35
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback