2009-11-15 | 15:58:46

Dagens Lyckopiller.

Det finns många här uppe i norr som svär över snön.
Jag vet då två som älskar den !!
Var ute med vovvarna för ett tag sedan, och de är så lyckliga när de får springa runt i snön. Eskil han fick damp och sprang runt, runt, runt. Hoppade, sprang fram till mig, bjöd upp till lek och sprang sedan några varv till. Diesel han rullade och rullade och rullade.
Nu ligger de och susar här under bordet.

Glömnde ju Dagens Lyckopiller igår. Det får nog bli att jag faktiskt fick ta i en väska från H&M. Vissa kanske tycker att shopping inte kan ge en något på riktigt. Men jag kan tycka att när man hittar precis det man velat ha, och faktiskt har möjligeheten att köpa det, ja då kan det faktiskt vara riktigt gott för själen.
Sen att jag fick chansen att umgås med släkt och vänner, var också ett litet lyckopiller

Dagens Lyckopiller är nog dels hur duktig jag faktiskt tycker att jag har varit idag. Städad hela lägenheten, linneskåpet. Torkat bord och hyllor, handlat en julklapp till, tja jag är ganska nöjd med hur produktiv jag varit. Ska precis sätta mig och skriva en lista på hur jag ska fördela morgondagen. *klapp på axeln*
Sen såklart att få se pojkarna alldeles lyckliga och glada, det gör gott i matte !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback