2009-11-13 | 14:48:15

Dags för en busslista.

Så var det helg. behöver jag berätta hur bra det känns ?? Nä tänkte väl det.
Dock så lyckades jag och Charlotte återigen ta fel på när bussen gick hem, så det blev återigen en fika på unki. Inte för att jag klagar men det är ju alltid skönt att komma hem tidigare än vad man planerat.
Vi måste verkligen skaffa oss en busslista. ;0).

Hunnit vara ute med vovvarna och sitter nu med en kopp PepparkaksT. Jessica och jag hade lite T-byteshandel på skolan idag.

I morgon släpps Jimmy Choos kollektion för H&M. Jag måste erskänna att jag är sjukt avis på de som har möjlighetet att trängas om godbitarna. Ja inte över att de måste trängas, men över att de har möjligheten iallafall. För visst går det inte att handla dem över nätet ??


Kommentarer
Emmeli skrev:

Tack :)

Känns skönt att ha klarat den!

Nu får man börja gruva inför nästa tenta... ;)



Har du fått veta än?

Kramar!

2009-11-13 | 16:00:09
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback