2009-11-29 | 23:01:42

Diesel tittar på hästhoppning.

Jag och Diesel har just sett kändishoppning från tävlingarna i Globen. Jag var nära att sätta i halsen några gånger, men alla överlevde !! =0).



Diesel satt som fastklistrad !!


Innan dess var jag lite huslig och bakade. Inget direkt julbak, men dessa är riktiga favoriter här hemma. Åt dem första gången på stallet, då tror jag att de slank ner en fem-sex st. Vet inte vad de heter med kallar dem för Elin kakor eftersom jag fått receptet av henne.
Jag äter mina direkt från frysen, men jag har sett att mera "normala" människor gillar dem lite halvtinade, när den underbara chokladkola-krämen har smält lite.







Snart blir de ännu godare.....vänta bara.



Sådärja !!



Färdiga att njutas av, gärna med en klick vispad grädde !!

Känner inte riktigt för att lägga mig ännu. Vill lixom njuta av lugnet ett tag till. Första advent i år kommer ju inte igen !!

 


Kommentarer
L i n n e a s b l o g g ♥ skrev:

Naw gulli vovve! :)



Svar: åh det är ju gott det med!

2009-11-30 | 07:25:58
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback