2009-11-05 | 14:47:27

Snö !!

Det gick bra idag på skolan. Jag kan numera tittulera mig med att jag ät testledarutbildad på motionscykel, tror jag.....hm. Lite förvirrande det dära. För förutom en högskole examen i hälsovägledning kommer vi bli utbildade styrketräningsintstruktör, om man får VG i rätt kurs kommer vi bli Mindfullness-coach, diplomerad eller licensierad massör (minns aldrig vilket.), kostrådgivare, kunna mentalträning och vägledande samtal. Phu vilket lång vistikort jag kommer att få, hehe.

Utanför fönstret mitt snöar det !! Ska snart ute med killarna och se vad de gör. Ska bli så roligt att se deras miner, är ju första gången i år som snön ligger kvar.
Nu ringde mamma, ska hämta henne på lassa. Hon har kolalt sina ögon och kan inte köra bil.
Vi höres !!


Jag ser det snöar, jag ser det snöar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback