2009-11-02 | 08:27:51

Fashion på SVT ikväll.

Idag startar en ny kurs. Fysisk aktivitet och kost. Ska bli intressant. Dock går vi många, långa dagar ändå fram till jul.

Ska någon se SVT nya program Fashion ikväll klockan 21.30. Programledare är Karin Winther. Det första programmet ska visst handla om modeveckan i NY. Jag hade tänkt försöka se det, hoppas påa tt det är bra. Nu kanske man äntligen kan få valuta för de pengar man betalar in på TV-licensen. För jag kan inte påstå att jag kollar särskilt mkt på ettan och tvåan i vanliga fall.

Fashion

Karin Winther Foto: Jimmy Hansen
Karin Winther Foto: Jimmy Hansen.

Bara hålla tummarna att det är bra !!
Nu måste jag springa till bussen. Ha en bra måndag alla !!
Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback