2009-11-06 | 06:05:43

Fredagsmys.

Hade konstiga drömmar i natt. Stora delar av min släkt var utomlands tillsammans. Detta är i sig inte så konstigt eftersom det planeras en resa när min moster fyller 50 till våren. De har väl inte riktigt bestämt sig vart de ska åka, men jag är riktigt sugen på att hänga med. Men det beror som sagt lite på vart de ska åka, samt vad det kommer kosta. Jag är dock övertygad om att jag och Elin skulle kunna ha riktigt roligt ihop !!
Hur som haver, till den konstiga delen. Diesel var nämligen med på resan, och inte nog med det, när vi andra badade i poolen var han också med. Han dök, simmade under vattnet osv. ;0). Jag tog dock en massa bilder så vi får hoppas att några utav dem blev bra. *skratt*.

Idag är det skola hela dagen lång, vi ska gå igenom en massa livsmedel och näringsämnen. Sen är jag väl hemma runt halv sex, och då är det dags att göra i ordning för fredagsmys och Idol.
Jobbar hela helgen, så jag vet lixom vad jag ska göra.



Får det lov att vara ett skohorn ?? Från www.favoritsaker.se

Ha en bra dag alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback