2009-11-16 | 13:37:23

Inte min dag.

Jag tror inte riktigt att det är min dag idag.
Allt töande har gjort att ALL snö har försvunnit, världen är återigen grå och trist. För att inte tala om allt grus som följer med in med hundarna. Så det har bara varit att dammsugar och skura igen.
Jag skulle göra mera pepparkaksmüsli, när jag skulle ta pepparkakskryddan så hips vips låg det visst en hel påse kryddpeppar i bunken.
När jag skulle tömma filpaketet så lyckades jag få fil i hela köket, spisen, golvet, hundarna, ja överallt.
Jag har gjort läxan min, jag har städat, jag har varit ut med hundarna, jag är sjukt rastlöst.

Så kan vissa dagar vara minsann.






Tack Fia det funkade !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback