2009-11-28 | 22:43:24

Julen har kommit även hit.

Ser man på. Jag tog tjuren vid hornen och har nu julpyntat hela lägenheten. Eller satt upp granen har jag inte, det blir nästa helg eller till lucia. Beror på när jag hinner.
Jag har pyntat vädligt sparsamt i år, de som känner mig vet att de brukar vara tomtar och dylikt i varje vrå. Men i år är det lite mer avskalat. Jag gillar det.
Vissa saker måste dock bara upp så är det. Min älskade julstake från Markslöjd (som just nu saknar en transfomator.) julstjärnan som pappa köpte åt mig i Stockholm, han sprang runt i ösregn !! Den stora tomten som morfar gjort, ängel jag fått av mormor. Ja jag har en hel del saker som jag bara MÅSTE ha framme vid jul.
Nu blir det att stupa i säng. I morgon tror jag att jag ska börja dagen med risgrynsgröt och mys !!
Så lite snö på detta så blir nog även Jenny nöjd. ;0).

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback