2009-11-05 | 15:28:04

Kök sökes.

Oooooo så fina. Om jag hade ett stort och öppet kök så skulle jag vilja ha någon av dessa kylskåp, finns även som frys. Den röda är helt klar mina favorit, men den kanske man skulle bli less på efter ett tag. Svart är ju klassiskt och funkar ju till allt. Jag älskar formen och de lite old fashion utseendet.



Smeg FAB28 Kylskåp Black Velvet Limited Edition  Smeg FAB28 Kylskåp Röd   

Den hära brödboxen är jag oxå kär i. Jag har länge letat en snygg, bra en. Denna är perfekt. Den ligger dock kanske i en lite för hög prisklass.

Wesco Grandy Brödlåda Svart Wesco Grandy Brödlåda Röd



Denna lilla T-bryggare har jag önskat mig av tomten.

Eva Solo Tebryggare Röd

Allt detta och mkt mkt mera hittar du på www.bagarenochkocken.se , en sida som man lätt kan surfa bort lite tid på !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback