2009-11-17 | 20:19:08

Lagom.

Jag kom faktiskt hem för ett tag sen. Men det har varit det ena med det tredje som slutade med storhandling. Så nu är kylen och frysen full för denna veckan. Hittade ett nytt julmagasin, det kliade i fingrarna men jag ska försöka avvakta ett tag till. Älskar dock känslan när man slår upp den för första gången och det är lixom en hel värld som är helt outforskad.

I morgon ska vi börja med styrketräningen på skolan, han utlovade det ärsta benpasset vi någonsin varit med om. Hm kan ju bli intressant. :0/.

Jag är gode slut i både kroppen och knoppen så jag hade tänkt läsa era bloggar och krypa ned i soffan med en tidning. Ikväll är en sådan kväll där jag kommer vara på helt rätt humör för att sitta i soffan. Inte rastlös och inte klubbad. I like !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback