2009-11-30 | 13:57:08

Lapphandskar och plugg.

När jag var ute med hundarna började det att snöa lapphandskar. Hur mysigt som helst !!
Pojkarna uppskattar också snön och de sprang på som två tokar. Hade faktiskt med min kameran men det snöade så intesivt samt att det var väldigt grått ute, så värdelöst ljus att fota i tyvärr.
Kände dock nu när jag var ute att det blivit lite varmare och snön blötare, hoppas verkligen att den stannar kvar iallafall !!

Har träffat Charlotte och gått igenom våran uppgift, som består av att vi ska göra ett fyspass som vi sedan ska leda klassen i. En värdelös uppgift enligt mig, för vill jag bli instruktör så går jag till mitt gym och säger det. Men men uppgiften ska göras och jag ska börja skriva nu.

Hann med stan en sväng på vägen hem, inhandlade en julklapp till. Snart färdig med alla !!
Nä bäst att ta tjuren vid hornen och sätta igång.


Innan varsågoda.



Efter.







Det faller snö utanför mitt fönster.

Kommentarer
jennie skrev:

Vi har likadana gardiner :)

2009-11-30 | 15:21:22
Vickan skrev:

Hoppas verkligen snön ligger kvar imorgon när jag och Lukas anländer till Piteå!!! =)

2009-12-01 | 23:14:47
URL: http://vickiz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback