2009-11-19 | 09:54:19

Litet inlägg.

Sitter på skolan, hann visst med att skriva lite här ändå. HPB-hälsoprofil bedömningsutbildningen känns inte alls lika farlig som det våran lärare fick den att låta. Vi ska få lära oss att mäta skelett och ta blodtrycket idag. Kan bli intressant och bra att ha med sig sen.
Dock har vi fått en JÄTTEpärm och fler kilo papper att bära hem.

I övrigt och på tal om ingenting alls, så är jag så less på att det är grått och trist ute. Första advent nästa helg och jag kräver att snön kommer, gärna igår. Hundarna drar in flera kilo sand varje dag och humöret sjuker i takt med att regner faller.
Så lite snö tack !!

Några har undrar varför jag inte ställde Diesel i Boden. Kan ju förklara här också ifall någon undrar. För det första så tycker jag inte att han var i toppform, mattes pluggande har gjort att vi tappat lite i träningen. Och jag vill inte ställa honom om han inte är i absolut sitt bästa. Det tycker jag att jag är skyldig honom. För det andra så kände jag att jag skulle inte orka vara nervös och oroa mig inför båda tentan och utställningen. Och även där skulle det inte vara rättvist mot honom.
Så jag valde helt enkelt att skita i det, och det känns riktigt bra. Det kommer fler utställningar och då ska vi båda vara i bästa form.

Vi firade även att Eskil bott hos oss ett år i helgen, med märgben. Eller matte hon ville då inte smaka, för ärligt talat så tycker jag att det är ganska så äckligt. Men hundarna var VÄLDIGT nöjda och roade sig i några timmar.


Eskil mumsar på.

Nä nu börjar vi snart om så det är bara att bege sig.
Sköt om er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback