2009-11-09 | 11:15:20

Måndagmorgon och solen skiner.

Vilket härligt väder. Solen skiner och det är sådära lagom kyligt ute, man får färg på kinderna utan att frysa. Dock är det väldigt halkigt, så jag har gått på helspänn hela tiden. Pojkarna och jag har som ni kanske förstått varit ute på en timmes härlig promenad. Tyvärr så är alla andra också ute och går när det är såhära bra väder, att pojkarna måste vara kopplade mest hela tiden. De charmade dock en hel del människor. *ler*.

Frukosten är avklarad och jag ska sätta mig ned och leta vetenskapliga artiklar på ämnena fys. och kost. Kan ta några timmar då det är ett ganska så tung arbete. Sen ska jag om jag ids göra klart uppgift 3 också, så jag har ryggen fri ett tag.

Fick igår höra en super roliga nyhet, som gjorde att den sista pusselbiten föll på plats. Tyvärr kan jag inte berätta någonting ännu, men det kommer !!

Hoppas ni får en lika bra start på måndagen som jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback