2009-11-01 | 21:18:47

Söndagen i korthet.

Blogg.se är helt sjukt segt. Så det får bli en krot inlägg, om det ens blir ett inlägg.
Att jobba idag gick bra, det var kul och tiden gick fort. Bara trevligt folk som jobbade, så jag fick mig många skratt. Fast såklart när jag skulle beställa så gick allt åt skogen, då är det tur att världens bästa Åsa finns. Undrar hur många gånger hon har räddat mig nu ??!! Hon är min skyddsängel oppa Coopan.

Efter jobbet var det kalas hos Elin. Min släkt är stor och gillar att höras. Det var riktigt trevligt och gott. Tyvärr hade inte Elins present kommit, så det var lite pinsamt. Men samtidigt så får jag ju en anledning att åka dit igen senare i veckan. :0).
Har precis duschat och ska läsa lite bloggar innan jag kastar mig i soffan. Fick några bra tips på nya bloggar att läsa av Elin, ska bli MKT MKT intressant. ;0).

Vad har ni gjort idag då ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback