2009-11-09 | 21:45:49

Syster lycklig.

Idag tänker jag faktiskt klappa mig själv lite på axeln. Förutom allt skolarbeta som jag har gjort, har jag även hunnit med att städa tre köksskåpar. Rensat rejält. Tycker det är så härligt med ett rent och fint kök. För jag har också skurat spisen och liknande.

Sitter nu med en kopp Pina Colada, alltså i T-form, och tittar lite på Syster Lyckligs hemsida. Här finns mkt fint, bla siffror till blockljus. =0). En underbar sida som jag kan sitta i timmar och titta på. Man får en såndära härlig hemtrevlig känsla. Hade tänkt krypa ner i soffan med Amelias julspecial och må lite gott. Men jag känner att jag har lite för mkt energi för att kunna slappa i soffan, så därför surfar jag runt lite. Har pyntat burken som jag ska ha mina härliga saffrans skorpor i, försöker ta det lite pö om pö. Så att jag inte ska bli less, och så att den härliga, mysiga julkänslan jag har i kroppen ska försvinna.









Alla bilder ovan är från www.systerlycklig.se. Kolla in sidan, de har massor mera och inte bara julsaker !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback