2009-11-10 | 18:14:23

Väntan är över, Lindt vitchoklad är här !!

Det blev en mysig tur med mamma på stan. Kallt var det dock. Vi hann med att gå runt till Piteås alla inredningsbutiker och kolla julpynt, tja det är ju inte så svårt, de är ju inte så många.
Eftersom lönen inte kommit ännu så kunde jag inte unna mig ett stor Yankee Candel, men två små fick följa med hem. Dessa ska få dofta härligt i mitt kök när jag sitter där och läser julmagasin.



Sen blev det storhandling och jag skrek rätt ut på Coop. Jag hittade dessa på bilden nedan, och blev så glad så glad. För FYRA år sedan när Bella och jag var i USA hade de dessa på Lindt butik on fifth av. I FYRA år har jag längtat efter dem. De är helt sjukt goda, smälter i munnen och fylld med smak.



Gillar ni vit choklad så MÅSTE ni prova dessa !!
Köpte även apelsiner, årets första riktigt goda apelsiner. Jag äter minst några kilo varje jul, de är ju så goda. Dock fick jag inte behålla mkt för mig själv. Diesel älskar nämligen också apelsiner. Eskil han bara spottar ut, tycker nog att det är för surt. Men Diesel han är precis som matte, ju surare desto bättre.

Kommentarer
Helena skrev:

åh vad goda de ser ut! de har alltså inte funnits i sverige innan? gud vilken julstämning man fick från din blogg! me like :)

2009-11-11 | 19:50:44
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback