2009-10-24 | 19:29:57

Eskil till OS.

Kan lova att det är två trötta monster som jag har här hemma. De har varit ute hela dagen med moffa och busat. Eskil har också hoppas över altanräcket hemma i Munkis. Han blev så glad när han såg mamma att han jämfota hoppade lite över en meter. Knasvovve där. ;0).

Jag har faktiskt pluggat en del, och det känns som lite har fastnat faktiskt. Men jag har en hel del kvar, det vet jag.
Hann dock med en stadstur med mamma på hennes "timmar". Vi strosade runt på stan och sedan hamnade vi på Ekbergs, det är lixom mitt och mammas café det. Jag och mamma har verkligen kommit varandra så himla nära. Visst retar vi gallfeber på varandra ibland (senast typ förra veckan.) men det är ju som det ska vara. Jag har verkligen världens bästa mamma. Och pappa för den delen oxå. Måste köpa honom ngt litet fint för att han tog monsterna idag.

Kvällens planer består av att läsa om levern och gallan. Dricka Chai och kanske ta mig en dopp i badkaret.
Vad har ni för planer ??

 
 Tentaplugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback