2009-10-18 | 12:06:46

God söndag.

God morgon alla glada. Jag har faktiskt varit uppe ett tag men surfat runt lite och läst vem vinnarna blev i årets BlogAwards.
Igår var det mkt, mkt trevlig. Nästa gång är det min tur att vara värdinna, om ungefär tre månader, var det så vi sa tjejer ??!! =0).
Nu sitter jag här och funderar om jag ska orka baka lite frukostbröd att njuta av.

Jag blev så besviken när jag vaknade, hade precis drömt att det hade snöat MASSOR så det låg flera dm snö på min balkong och det var så vackert. Att sen jag och Maria stod och hade soppkök för alla svältande i Afrik här i mitt kök, hm det kändes väl inte lika logiiskt det inte. ;0).
Bilder kommer det lite av, Maria tog en del och jag tog några.

Vi synes !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback