2009-10-30 | 14:49:25

Gubbshorts.

Har inte visat mina senaste "fynd". Ändå är det snart två veckor sedan jag köpte dem.
Ett apr snygga shorts från Gina, som jag tänkte matcha i vinter med lite tjockare strumpbyxor och kanske ett par tunga kängor, som mina Dr. Martens.
Sen ett spetslinne från HM Divided, perfekt unde koftor, kavajer osv.


Dåliga bilder. De är gråa, tänk er lite gubbyxamaterial.



Vet ni vad ??
Jag har just gjort mig en kopp Lussebulle-T.
*mums*.
Känner mig lite busig, eftersom det inte ens är november ännu. Sugen på att lyssna på julmusik är jag oxå, men jag håller mig.....än så länge !!

Kjam !!


Kommentarer
Kristine skrev:

NEEEEJ, JENNY!!!! INTE SHORTS OCH STRUMPBYXOR!!!!!



=)

2009-10-30 | 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback