2009-10-02 | 18:21:53

Hallå i stugorna.

Håhå idag har jag varit på språng hela dagen.
Först skolan, intressanta disskutioner om etik och moral.
Sedan hem för att träffa Maria på stan, vi hann med en fika och jag fick höra allt om London. Jag blev grön av avundsjuka kan jag lova !! Se sprang vi på stan en sväng, jag köpte med mig lite blommor hem.
Jag funderade och kom fram till att jag aldrig köpt hem blommor, och jag som tycker det är så fint med fräscha blommor i hemmet.
Gick på coop för att köpa allt till att göra tacos ikväll. Till Idol, en fredagsklassiker !!

Har varit en duktig dotter och gjort mjöklchokladpannacotta till mamma som ska ha besök i morgon.
Gissa om jag känner mig lite små duktigt !!
Nu sitter jag här med en kopp T och tänkte kolla vad ni har haft för er idag.

Kjam !!


Lite blomster.







Mmmmmmjölkchoklad-pannacotta !!


Kommentarer
jenniewi skrev:

2009-10-02 | 20:23:41
jennie w skrev:

Kul att du jobbar i helgen jag jobbar på söndag då får vi surra lite. Vi syns.



Kram

2009-10-02 | 20:25:07
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback