2009-10-30 | 19:58:19

Happy Halloween.

Jag är inte så mkt för Halloween, inte här hemma i Sverige iallafall. Att vara i USA under Halloween var dock en upplevelse. Folk går ju verkligen in för det för 100 %. Här i Sverige så har vi liksom ingen koll, ingen vet när barnen ska ut och tigga godis, vissa går båda kvällarna. Om man ska på party denna helgen så klär inte ens hälften ut sig. Sen kan jag tycka att våran Alla Helgona är mkt mysigare.
Så inget pynt för min del, dock köpte jag med mig en lite krabat hem idag. Passar perfekt eftersom jag behöver paprika till tacosen. ;0).



Kommentarer
stine - pokerfru & mamma till Wiggo skrev:

haha vilken rolig idé med en paprika :)

söt hund du har mysigt med hund, ja har en jag med!



kram

2009-10-30 | 20:49:54
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback