2009-10-27 | 09:13:20

Inrutat liv.

God morgon i stugorna !!
Jag trodde minsann att klockan var strax före tio när jag steg upp. Men så visar det sig att klockan i sovrummet har jag inte ändrat, så jag vann lixom en hel timma idag.
Känns som om man lever ett väldigt inrutat liv just nu. Kliva upp, äta frukost, rasta hundarna gång två, sätta sig ner och plugga, rasta hundarna, plugga, äta middag, plugga, sitta i soffan en stund, sova.
Så har de senaste dagarna sett ut för mig. På fredag, då ska jag varaslö, slapp och likgiltig typ. =0).

Lika bra att ta tag i dagen, kanske kolla först vad alla ni har haft för er.
Kjam !!



Jag tror jag börjar morgonen med en kopp av detta !!


Kommentarer
Li skrev:

Inte på lördag dock, då ska det vara fart på dig! :)

Lycka till med pluggandet nu då, jag tror tentan går mkt bra!



Kram - Maria

2009-10-27 | 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback