2009-10-11 | 20:39:39

Kalas minsann.

Hemma igen. Ska alldeles precis skicka in min uppgift "boktipset". Känner mig lite halvduktig faktiskt.
Jobbet gick bra, timmarna flöt på helt ok.

Sen bar det av till Rosvik för lite födelsedagsfika hos Maria. Mkt trevligt !!
Vi hann med att prata lite iallafall, planera lite inför lördagens fest och så. Måste ta mig i kragen och träffa henne oftare, man blir så torr i munnen av att prata så mkt. ;0)
Nu känner jag mig ganska så slut i både kropp och knopp. Blir nog lite film i soffan eller serier kanske. Har ju några avsnitt att se ikapp......nu blev jag glad när jag kom på det. =0).


Jag hade med mig en liten present till M iallafall. Tycker inte om att komma tomhänt.

Kommentarer
Kristine skrev:

Smälte den inte? ;-)

2009-10-11 | 20:45:11
JohannaN skrev:

CUTE!

2009-10-11 | 22:54:59
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback