2009-10-29 | 20:13:53

Konsten att bara "vara".

Sprang på Lule stad en sväng efter tentan. Hade läst i någon tidning om doftljus från Lagerhaus som doftade knäck. Jag hittade dem och två fick följa med hem. Sen så köpte jag mig två nya sorters T hem, det tyckte jag att jag hade förtjänat efter den långa tentan. Engla skrev att hon hade köpt Drömhem och trädgård fom julmagasin. Så när jag var nere på Coop kollade jag efter den, och den fanns.
Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp T, läsa lite och låta doften från mina nya ljus sprida sig. Andas in och slappna av.


Söt burk var det oxå minsann.


Älskar namnet på Teet.


Hur gott lät inte detta. Och det innehåller mjölkchokladflakes, det blir spännande.



Nu ska jag bara "vara".


Kommentarer
jennie w skrev:

Mys riktigt ordentligt det är du värd, saknar dig dock lite på coop tur att du är in och handlar nån gång :)

Kram

2009-10-30 | 08:59:51
URL: http://jewi.blogg.se/
Anneli skrev:

Åååhåå, måste nog besöka Luleå alltså, knäckljus låter ju fantastiskt. Även pepparkaksglass och pepparkakschoklad! Det bästa från två världar ;) Vilken tur att jag ska helghandla idag!



Jag ska hålla tummar och tår att tentan gick fint. Hoppas att ni slipper vänta en evighet på svar.



Kramar, hoppas att helgen blir fin

2009-10-30 | 13:21:47
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback