2009-10-14 | 14:51:24

Kroppen säger ifrån.

Hemma en sväng. Gruppen jobbade bra som alltid, alway a pleasure. =0).
Har varit och fått mina ögonbryn plockade och färgade, av rätt person denna gången. Super nöjd. Precis som jag vill ha dem, och nu slipper jag måla dem varje morgon......yes några minuter till i sängen.
Klockan fyra ska jag gå och få min utväxt fixad, så man är piffad till ordentligt till helgen.

Ikväll blir det nog ganska så lugnt. Min kropp känns inte på topp, lite ont i nacken, lite orkeslös och vaknad emed halsont. Bäst att lyssna på kroppen i tid, eftersom jag inte alls har tid nu att vara sjuk. Blir nog en lugn kväll i soffan med anatomiboken och fotboll.

Nu funderar jag på att röja lite här hemma. Kanske sälja bort lite skor som jag inte använder och så.
Vad tro ni om det ??

Kommentarer
carolina skrev:

du får vila så du inte blir sjukling ;( vad går du för linje? :)

2009-10-14 | 18:04:32
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback