2009-10-07 | 11:42:02

Mamma namnsdag.

Idag har min älskade mamma namnsdag !!
Grattis mamma och alla andra Birgittor och Britta(or). =0)
I morgon har faktiskt min pappa namnsdag, det är lite roligt. Alla tre efter varandra.
Ska köpa dem ngt litet var, och åka och krama dem.

För fyra år sedan var jag i USA, Miami rättare sagt. Det var varmt och jag hade lite hemlängtan, den försvann dock ganska så snabbt och när vi skulle åka hem till Sverige igen, så vill jag verkligen inte.

Sitter och letar vetenskapliga artiklar. Har suttit med det sen halv nio i morse. Jobbigt men jag kanske har fått fram ngt litet som jag kan använda. S
Ser ni vad duktig jag har varit, varit uppe sedan efter åtta men inte suttit på bloggen ngt. Jag har pluggat, varit ut med hundarna och pluggat lite mera.
Ska fortsätta med det en stund, sen hade jag tänkt ner på stan en sväng. Vero Moda har rea här i stan, så jag ska kika lite. ;0)

Nä nu åter till världen fylld av svåra ord och obegripliga tester !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback