2009-10-03 | 21:56:56

Mer sitta på rumpan tack !!

Jag och min ena Maria var ju som sagt var och fikade igår. Jag satt och tänkte på varför man inte gör det oftare.
Jag är verkligen en sådan människa som älskar att sitta på ett cafe´i timmar och bara prata. Jag gillar atomosfären som brukar finnas på cafeér.
Tyvärr så är det oftat så att när man är klar så går man ganska så snabbt vidare.
 Jag tycker jag och mina vänner borde införa en cafékväll, gärna i veckan.
Bara få prata om allt och ingenting, ses och vara lite social.

Känner mig ruggit osocial nu sen jag började plugga, så mkt man ska hinna med. Tyvärr blir vännerna och allt sådant lidande. Har inte träffat Bä på flera flera flera veckor. Tur att det finns MSN så man vet att hon lever iallafall.

Nä mera cafésittande till världen tycker jag !!


Kommentarer
CARRO - ThinkPink ♡ skrev:

SV: Synd..det borde komma till Sverige tycker jag! Tack detsamma!



Håller med! Det är ju så mysigt att sitta på café och bara prata :) mer sånt i höst!

2009-10-04 | 17:33:35
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback