2009-10-28 | 10:49:20

Sista chansen nu.

Hello.
Varit uppe ett tag, ätit frukost, läst tidningen osv. Åt så mkt frukost att jag nu har magknip. Kan även vara tentamagen som gör sig påmind.
Sovit som en kratta i natt.
Somnade på soffan igår, jag var verkligen trött. Sömnen för mig har funkat skitbra sedan semestern typ, och sedan jag köpte min sovglasögon, melakoniet som reagerar kanske ??!! ;0). Men igår, somnade ju som sagt var på soffan, när jag vaknade så släpade jag mig i säng. Rullade runt en stund innan jag somnade, och sedan började jag drömma.
Jag drömnde om allt jag har läst de senaste dagarna, men min hjärna kopplade ihop allt fel. Och innerst inne så visste jag att detta stämde ju inte, en varför skrev jag då så. Ja ni fattar typ.

Nu är det sista dagen innan tentan och det är verkligen bara att köra hårt. Ska även göra en lista på vad jag måste göra resten av dagen, annars kommer jag glömma allt. Tentasnacks ska inhandlas, sudd och pennor så jag verkligen har allt tills i morgon.

Nä dags att ta tag i verkligheten !!
Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback