2009-10-25 | 21:03:54

Soffan eller plugg ??

Jag ska pynta som bara den i år. Lite pepp från mig själv, och mamma så känner jag mig laddad för julen. Haha kanske lite tidigt.
Och vem vet, kanske stiger räntorna så mkt att de inte har råd att bo kvar......man kan ju alltid hoppas !! Mohahahhahaha !!

Så nu ska jag börja spåna på lite julklappar. =0).

Och till den anonyme lille kommentatorn, om jag vill leva mitt liv bakåt så får jag det.
Så är det. =0).


Nu tror jag att jag ska läsa lite mera skola, eller så slöa i soffan. Vilket alternativ tror ni vinner ??!! *ler*.

Kommentarer
Lineen - Fashion to use skrev:

din utb låter kul, i vilke stad läser du?? =)

2009-10-26 | 00:32:10
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback