2009-09-08 | 16:59:58

Borrande ljud.

Hemma igen.
Hm tja, så rolig var väl inte undersökningen.
Tänk er att det står någon (gärna en lättklädd kille.) och borrar i cement alldeles brevid ditt öra. Föra reaktionen var ju att hålla för örat, men tji det skulle man ju inte. Och det var ingen lättklädd kille som stod för borrandet, utan en trevlig tant i lagom ålder.
Nu gick det ju bra och det såg inte ut som om jag var hjärnskadad, dvs. det såg inte ut att sitta på hjärnstammen. Kommer in någon snubbe om två veckor och ska läsa av resultatet.
Jag vet faktiskt inte riktigt ännu vad denna undersökningen var bra för, jag glömde lixom fråga. Men att inte vara hjärnskadad är ju alltid bra !!
Jag drog dock ner medelåldern på hela väntrummet, med säcker 50 år !!


Ikväll blir det att plugga för hela slanten. Måste lära mig om myosin och aktin och hur musklernas elektroniska nevrbanor fungerar. Första ska jag dock ut på en promenad, min hjärna och jag behöver lite luft. Det behöver hundarna också. ;0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback