2009-09-11 | 13:09:29

Dator skit ner dig !!

Båda datorerna har fått fnatt !! *morr*
Tekniska saker ska fungera, alltid, så är det bara !!

Klev upp tidigt i morse, lagom förvirad. Hade typ glömt bort allt jag skulle göra och varför jag var tvungen att kliva upp. Nåja upp tog jag mig och nu är klockan efter tolv.
Eftersom datorerna inte funkar som de ska, så får jag vänta med att visa er vad jag har pysslat med på fm.

Musklerna och hur de fungerar är på schemat nu. Känner mig hyfsat pepp !!

Kram på er !!


Inte alltid lätt att få någonting gjort !! Eskil vill oxå vara med och plugga. ;0).


Kommentarer
T skrev:

Synd, men vi ses på jobbet då! D fixar det så det löser sig! Hur har du det till veckan? tis,ons lr tors?



pusskram

2009-09-11 | 14:20:19
URL: http://theressorvag.blogg.se/
vic skrev:

händer i helgen då :D?

2009-09-11 | 15:49:29
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback