2009-09-18 | 19:41:14

Duktig flicka.

Hemma från staden. Var duktig med plånboken och höll hårt i den. Hittade dock ett par snygga tights på Lindex i sammet. Dessa fick följa med hem !!
Sen var jag och gluttade på det snygga draperade linnet på H&M, men jag höll mig. Jag skulle ha det till ett par snygga svarta stuprör, kanske en enkel kofta eller kavaj och ett par höga pumps.




Tyvärr är det inte världens bästa bilder.

Nu ska jag bege mig ut på en stuga mitt i skogen. Eller riktigt så farligt är det väl inte. Det finns ju folk runt omkring. Där ska jag och mina två monster tillbringa helgen i lugnets tecken. Jag ska plugga häcken av mig och njuta av tystnaden.

Hopaps ni alla får en bra helg.
Vad ska ni göra för ngt spännande ??

Kommentarer
NATTAH skrev:

Hej

Kika gärna in på min blogg och ställ en fråga till min frågestund:)

Kram

2009-09-18 | 20:57:09
URL: http://nattahpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback